21 december 2010

Måndag den 21 December 2010

Kallt, jag säger bara det är kallt. Tempen visar -19 grader och jag är väldigt glad att jag befinner mig inomhus i värmen ( varmt är det med för jag eldar för två) Gillar snö och kyla men nu tar det i lite för mycket med både mängden snö som kommit och nu denna kyla. hade jag velat ha det så här hade jag bosatt mig uppåt landet ;) Men jag ska inte klaga för det ger jul känsla och det är något som jag behöver just nu.
Dagen har varit bra, goa M och jag har gått igenom allt som vi fick kritik på i går, så nu är det fixat. Sen när jag åkte då satt Underbara M kvar och fortsatte att skriva en massa bra saker, så nu fick jag dåligt samvete. jag vet ju att M är lika trött som jag på detta arbete och så får hon slita ensam, men i morgon ska hon få en överraskning, hoppas hon blir glad :)
Idag har jag träffat "chefen", har fått en massa info och nycklar och papper och frågor om både det ena och andra, en massa toa papper och saker. ja det blir nog bra i slutänden. Kan säga att jag är glad att vi har kunniga pedagoger inom räckhåll om det skiter sig ;) Nu ska jag inte tillbaks förrän efter jul så mina tankar och huvud kommer i morgon i allafall befinna sig i Kalmar för att förhoppningsvis få ihop några rader till Diskussionen sen tar vi LEDIGT i 4 dagar och jag ska njuta :) Njuta av att ligga kvar i sängen, i värmen sen ta dagen som den kommer och bara ha jul, god mat, godis, paket, mat igen ;) förhoppningsvis någon promenad med, om man kan lämna huset pga av kylan då ;) Ha nu en bra måndagskväll :)

Inga kommentarer: