10 december 2010

Fredag den 10 December 2010

Är sliten och håller på att sänka mig totalt, min egna brist på att få ur mig något gör mig galen. Det jag hittar och skriver om är skit och självförtroendet det sjunker varje dag som går. Inte blev det bättre av att vår så kallade handledare inte gav oss ett endaste positivt ord, vi hade faktiskt flera bra saker. Under alla dessa 4 år på skolan har vi fått lära oss att kunna ge kritik och att ta men samtidigt har vi lärt oss att man ska ge båda delarna, inte enbart det negativa utan även positiva saker. Så nu sjönk min handledare i mina ögon :/ Jag vet att vi inte är så dåliga som han fick oss att känna men varför göra så då? Han hade över en vecka på sig att svara på vårat mail och valde att inte göra det utan tog allt på handledningen men vad då, hur stor chans hade vi haft för att fixa till det då? INGEN :/ nä just nu delas jag i fler bitar och alla gör ont, ledsen och depp och väldigt gnällig, hoppas verkligen att familjen orkar med en för just nu orkar jag inte med mig själv. Solen skiner ute och jag önskar att jag kunde klä på mig och bara ge mig ut och gå, ta med kameran och bara skita i allt :) det vore underbart men aldrig att jag skulle göra det. jag vet hur hårt goa M sliter på Öland och jag skulle aldrig svika för alla sol i världen utan jag sitter här vid datorn och fortsätter att söka, och söka....... någon gång måste jag ju hitta något eller hur ?

Vill äta julbord med, men än så länge har det inte blivit något, funderar starkt på att åka in till IKEA och käka där, det var helt okej sa vår kompis P som testat det. Är lite speciellt att äta julmat borta ;) Nä he om jag skulle sätta igång igen då, ska snart ge mig ut och fixa lite ärenden. ha en bra dag i solen :)

Inga kommentarer: