1 december 2010

Onsdag den 1 December 2010

December, julens månad. Blandade känslor men mest lycka. Älskar julen och allt runt omkring den men på senare år inser man att det blir mindre med folk att besöka och dela julfriden med :/ Ute snöar det än till och från och det finns blandade känslor till det med, gillar snön men hatar att skotta. Vill att den ska ligga kvar över jul men enligt en gammal sägen så blir det blask då det tydligen var kallt på Anders dagen. Hänger inte med i svängarna men har den väl kommit ner kan den ju fasen stanna till efter nyår sen kan den försvinna snabbt som tusan ;) I morse när jag klev ur sängen var det -11 grader och det är kallt (huttrar) Körde sonen till skolan menfick hämta hem han igen efter 1 tim, ont i huvudet. Kanske inte är så konstigt att resten av familjen börjar trilla dit nu, jag har ju delat med mig av bacillerna nu i ett antal veckor och man står väl inte emot hur länge som helst. Däremot måste jag erkänna att Sinova hjälper, det har lättat i huvudet och jag kan äntligen fräsa ur min näsa ordentligt. I går kväll tog jag "bara" ett sprut av nässprejen istället för tre. Så jag anser mig vara på bättringsvägen, just nu i allafall.
Sitter och går igenom anteckningar som M skickat till mig och det är svårt att få in dem på rätt plats, min dumma osäkerhet gör att jag sällan vågar testa utan frågar hela tiden och jag blir så arg på mig själv... Självförtroende vad är det för nåt????? Men skam den som ger sig bara att bita ihop och skriva sedan får vi flytta runt det när vi träffas igen. Blev en liten ändring på programmet för i morgon, ett av ställena som vi skulle åka till och göra våra intervjuer ställde in :0 men det löste sig ändå. Fanns ju ett ställe till och de ställde upp. tack snälla för det :D. Nu ska jag vara duktig en stund till sedan blir det till att skjusa S till AF och sedan handla. Ha en bra dag i kylan kom ihåg...

DET FINNS INGET DÅLIGT VÄDER BARA DÅLIGA KLÄDER ;)


Kramizar

Inga kommentarer: