11 december 2010

Lördag den 12 December 2010

Trött, var vaken till kl halv tre i natt el jag tittade sista gången på klockan då. Allt detta stressande med skolan gör mig upp och ner, inget funkar som det ska :/ Gårdagen ja inte mycket att berätta om den bara var där. Kvällen tillbringade jag i soffan vid en härlig brasa och tittade på Idol finalen. jag har sammanlagt sett ett helt program (det i går) och ett när vi var hos ett par goa vänner, men jag har följt alla rabalder genom Aftonbladet och jag har tittat på Youtube. Måste erkänna att Jay Smith var klart bäst i nästan alla lägen. När han sjunger Madonnas Like a Prayer så rös jag, har alltid varit en stor Madonna fan men denna version var 10 gånger bättre än originalet. I går dock så sjöng Minnah seger låten bäst, den var klart hennes låt. Men efter alla turer runt Idol så brukar tvåa klara sig bäst så vi får väl se, Jay är mer i min smak på musik i allafall. Sedan blev det lite slö tittande på Air Force One, Iskallt Mord och lite annat tills jag kände mig trött vid tolvtiden, då sov två av min familj och den tredje var i Wow land ;) men det var lögn att somna :/
Idag droppar det överallt ute, det töar :/ vill det inte nu kan allt snön ligga kvar till efter jul, var så länge sedan det var denna mängd snö när man firade jul, vad jag kan minnas i allafall.
Ikväll är vi bortbjudna :D ska bli kul. Är trött på att sitta hemma bara för man är psykiskt slut pga skolan så det sa bli kul att prata bort ett par timmar  tillsammans med goa vänner. J fyller år :)Jobbet jag sökte kan jag säkerligen glömma men det är jag ju inte förvånad över, inte för att jag väntade mig något men ett svar vore inte dumt ;)
Denna dag ja jag har ingen aning, K är i garaget och fixar en bil åt någon, tar typ hela dagen. Det enda jag är hundra på är att jag ska ta en promenad, även om det töar för jag har panik i benen måste ut och gå......
Får väl tvätta och stryka lite med :/ urtråkigt men tvunget. Vill åka på julbord, funderar på att kolla upp det lite ;) Ska även kolla upp en annan sak som jag ser fram emot men det återkommer jag om senare, man ska inte avslöja något innan man vet att det kan ske :) ha nu en bra dag :D

Inga kommentarer: