22 december 2010

Onsdag den 22 December 2010

Får väl börja med en liten ursäkt, det var ju inte måndag i går men i mitt huvud var det så ;) Kallt hu mej man vill knappt lämna huset, hatar kylan. Spelar ingen roll hur mycket man tar på sig, kylan kryper liksom in överallt ändå :/. Idag har vi (M och Jag då:) suttit på bibblan i Kalmar och slitit ska ni veta, 3½ sidor fick vi ihop på diskussionen och det känns som att vi är på rätt väg, fast man ska inte ropa hej förrän man är över bron.....
Avslutade dagen med att ge M sin julklapp och jag hoppas hon blev glad, hon är verkligen värd en julklapp. Blev lite handlande (igen) på Maxi och där var man inte ensam precis men nu är allt handlat och det känns bra. hann faktiskt in en sväng på IKEA med, köpte en form till janssonen, gillar inte den jag har. Hem och skjutsade grabbarna till gymmet, synd om dem att gå i .16 grader. Min älskling kör hem maskinen och det lär ta ett par timmar, ska bli skönt att även han är ledig i ett par dagar nu, det behövs.
Julskinkan är i ugnen och nu väntar jag på den där goa skinkdoften ska börja sprida sig i huset, vill så gärna känna lite jul glädje men känner mest trötthet, tyvärr.
Ikväll är det bara Nikita på tv, lite tråkigt när man inte behöver lägga sig i tid typ. Morden i Midsomer har jag ju sett alla annars går det med, nä blir till att mysa med familjen istället.
Ha en trevlig kväll :) Snart kommer .....

man kunde ju hoppas i allafall ;)

Inga kommentarer: