20 maj 2010

Torsdag den 20 Maj 2010

Solen stråla ner från en nästan blå himmel, vilket underbart sätt att vakna. I dag är jag ledig, inte helt fel :) Men ska vara duktig och läsa och leta i böcker efter användbara saker till vår studie. Är så himla nöjd med gårdagens arbete, kändes som vi klev över en tröskel och nu bara rinner det på ;) Hoppas jag i alla fall.Lite värk i benen idag, kanske ska ta det lite lugnare.... nä varför det träningsvärk är väl ett bevis på att man gör något eller ? Är inte så kunnig inom detta område men gör så gott jag kan, blir en promenadis när S kommer från sin matte lektion, hon börjar närma sig slutmålet, två prov kvar sedan nationella. Är väldigt stolt över henne som gör detta, att hon följer sin dröm.
Idag är det väl barnbidragets dag om jag inte mins fel, tyvärr kommer det ju inget till lilla mig :/ men idag skulle det verkligen behövas. Tur att älsklingen kommer hem idag inte bara för att han har pengar utan för att jag saknar honom tonvis :)
Har startat en maskin med tvätt, med detta strålande väder måste man ju hänga ut tvätten, luktar så himla gott sedan. Nähe om jag skulle sätta fart då. ha nu en bra dag alla :D

Inga kommentarer: