5 maj 2010

Onsdag den 5 Maj 2010

Onsdag redan, veckan springer ifrån mig. har varit en spännande, ångest fylld vecka men väldigt lärorik.Jag har haft helt ansvar över förskoleklassen med C som övervakare. I måndags var det väl så där, var så himla nervös ( blev ju filmad) men det märks att ju mer man gör samma sak ju bättre blir man.Både tisdag och idag har det gått galant :) är nöjd över mig själv ( klappar mig själv på axeln)Idag har vi varit i VP och badat med 22 underbara ungar och det gick helt problemfritt. Man står uppe och tittar ut över ett hav av barn som leker och stortrivs, vilken syn. Det har blivit många givande skratt idag. Många av barnen gjorde saker som de aldrig gjort innan som att hoppa från kanten i mellan bassängen och se hur deras självförtroende växer är så underbart. Mycket underbart här idag ser jag ;). Nu är jag hemma och försöker packa men vet inte riktigt vad jag ska packa ner, jo det nödvändigaste är ju självklar men sen då, nåt finare ska man väl ha men vad? Allt är bara svart, svart måste skärpa till mig och sätta lite färg på mig själv. Folk tror väl att jag har sorg året om snart ;)Vi ska ju både på konseren och ut och äta och jag vill inte ha samma kläder båda gångerna eller ska jag det? Usch hatar sånt här....

Har bestämt mig för att ta en djäv... massa kort, så jag kommer dela med mig av storstads besöket. Älskar ju att fota som ni vet och nu kan inte S säga nåt
(fnissar för mig själv)

Har lite ångest över P kommande skolgång, är så luddigt och den ena säger så och den andre si...vem tusan ska man tro på? menar tänk om en säger att han kommer in och man tror på det och sedan blir det inte så, vad ska man göra då? Denna vecka är också den sista att göra ett tillval...hatar det här varför kan det aldrig vara lätt en endaste gång :( Ska skriva till syo igen, är väl 500 gånger minst nu men jag får ju aldrig ett riktigt svar och då blir jag som en finne i röven, envis och djävlig. jag vill ha svar för han ska samma chans som de andra punkt slut..jag ger mig aldrig. Jaha nu kommer snart S hem, hon har varit hos frissan och fixat till sig inför helgen, är inte så lite avvis. jag måste försöka komma till en frisör själv har inte en aning om när jag klippte mig sist.Men tycker det är svindyrt och jag blir aldrig nöjd heller men topparna behövs verkligen så det är väl bara att bita i det sura äpplet och boka en tid :/ Hmm lite längre fram kanske.

Nu önskar jag er alla en kanon helg och att solen kommer skina på er, jag ska ha det underbart om det så regnar eller är sol för detta är något jag sett fram emot och förtjänar faktiskt, om jag får säga det själv ;) Många kramizar till er :D

Inga kommentarer: