24 maj 2010

Måndag den 24 Maj 2010

Ny måndag och en ny vecka. Denna vecka ska vi köra hårt med vår studie, det har jag bestämt ;) nä skojar bara. Tycker vi ligger ganska så bra till och om vi arbetar hårt idag så kan vi ev skicka in den i dag för att läsas av läraren. Det känns bra. L ska jobba tis-ons och då tänker jag passa på att ta min dag som jag har kvar efter praktiken, alltså jag ska ut till mina godingar och det ser jag fram emot :D
Älsklingen åkte igen idag, alltid lika jobbigt men vad gör man. Är så glad att han har ett bra jobb som han trivs med, kan ju hoppas jag får det med sen :) Sonen åkte till sin praktik och dottern lär väl komma upp strax, hon har matte prov idag och ska sitta och plugga. Jag hoppas och tror att det kommer gå kanon bra, för det förtjänar hon efter allt jobb som hon lägger ner på matten. Nä om man skulle gå och göra sig i ordning för att kunna visa sig ute ;) Inte för att jag bryr mig speciellt men idag har jag slagit på stort, jag har kjol. Ni som känner mig vet att detta är ett nytt fenomen för Lotta. Känner mig lätt annorlunda i kjol men tänkte pröva och se hur det går. Två saker dock som både gör mig glad men samtidigt retar mig är, kjolen är för stor :/ jag har gått ner sedan jag beställde den och nu måste jag dra åt med skärp för att den ska sitta där den ska. Kjolen är precis ny och det retar jag mig på, får väl köpa mig en ny. Vill ha en jeansblå den jag har är svart...konstigt nog eller hur ;)

Ha en bra måndag gott folk, kramizar till er från mig :D

Inga kommentarer: