17 maj 2010

Måndag den 17 maj 2010

Märks verkligen att det är måndag, allt går åt skogen :/ Har varit i Kalmar och startat upp vår litteraturstudie. Bra handledare och bra personer att arbeta med, så långt känns allt bara bra. Vi satte oss ner efter lektionen och planerade in hur och när vi skulle träffas, sedan bestämde vi oss för att sitta hemma och söka vetenskapliga artiklar...det är nu det går åt hel.... :(
Har suttit i snart tre timmar och sökt, först och främst artiklar men jag kan då säga att jag har då inte hittat någonting :( Blir vansinnig snart.Det jag hittar går inte att öppna eller så är det fel innehåll, blir så trött. jag eller vi rättare sagt sa att vi skulle ha med oss iallfall två artiklar var i morgon...känner stressen komma smygande runt hörnet och magen gnyr lite. Men som tur är så är jag väldigt envis och kommer fortsätta söka hela kvällen om det behövs men just nu spyr jag på alltihopa. Jäkla artiklar och jäkla uppgift, motivationen hallå var är du ( ser mig omkring, undrar var jag lagt den ). Tänk om det för en endaste gång kunde flyta på bra utan denna känsla, tänk om det för en gångs skull så kunde man hitta det man sökte på en gång istället för att leta ihjäl sig. Funderar nä ska gå en sväng till Netto och se om de har potatisbullar ( sonen har beställt det)kanske rensar jag huvudet på alla negativa tankar och det går lättare sen att hitta vad jag söker :/

Inte nog med det, i morse när jag hade en stund över var jag på Aftonbladet och skummade. Fick då se att en av hårdrockens bästa röster Ronnie James Dio har dött :(. Såg just Dio på Hovet en gång för länge sedan och kommer än idag ihåg vilken jäkla bra konser det var. har mer eller mindre alltid älskat att höra hans röst och även hans musik i olika band. Men nu har även den där jävla sjukdomen Cancer tagit hans liv, så onödigt, så meningslöst. R.I.P Ronnie James Dio.











En del av underbara låtar som denna man framfört, lyssna och njut :)

Nu blir det lite frisk luft och ny laddning av batteriet så jag orkar fortsätta sen...är så trött på detta jäkla skrivande ... Gnällig värre ;)

Miljoner kramizar ;)

Inga kommentarer: