31 maj 2010

Måndag den 31 maj 2010

Sista degen av maj !! Vart tar alla månader, dagar vägen? Det går lite fort tycker jag för fortsätter det så här har vi snart snön här igen ju :/ Jag vill hinna njuta av sol och värme så jag hoppas och ber att den snart dyker upp.
Idag vaknade jag och mådde inget vidare. Mådde illa och hade väldigt ont i magen, vet att jag slarvat ordentligt i helgen, blandat det ena värre än det andra men ack så gott ;) nu får jag då tydligen lida för detta. magsjuka kan det inte vara eller jo kanske men då borde det ju hända nåt och det har det inte gjort, bara smärta :0 Det räcker i oförsig. Blev till att messa tjejerna och be om ursäkt men jag kunde inte komma in. La mig igen och låg till halv elva...jag måste vara dålig ;)Har lyckats äta lite och det har inte gjort sig påmint så jag hoppas det är något som snabbt går över.

Gårdagen var okej, alltid jobbigt med sådana där dagar när man blir extra påmind om att man faktiskt är föräldralös :/ Åt gott med svärrisarna och fick även en bit tårta av dem till kvällsfikat :D Tack det gillade vi ;) På eftermiddagen spelade jag bilbingo med P men inte vann vi nåt :( Kul hade vi dock åt han som pratade, läcker dialekt ;)hem och tillbringade kvällen i soffan med älsklingen, han åkte ju idag och det gillas inte men det går :)

S sitter och pluggar matte, hon ska skriva de nationelle i morgon och är lite nervös tror jag allt men hon har klarat alla de andra så det vore väl tusan om hon inte blev godkänd på detta med, sen är det bara att komplettera och hålla tummen på att hon kommer in :)Jag tror att hon gör det men man vet ju aldrig....

Betalat räkningarna med, aldrig kul. men nu är vi skuldfria denna månaden med och det som finns kvar får vi leva av inget mer om detta tråkiga. Nu ska jag starta tvättmaskinen, lika bra att passa på när man går hemma så här, den sköter sig ju själv typ :D Ha en fortsatt trevlig måndag ;)

Inga kommentarer: