25 maj 2010

Motion...jag !!! trodde jag väl aldrig ;)



Har ju glömt att berätta att jag börjat cykla igen, detta är jag...på bilden alltså ;) I två veckor har jag hållit på och om det gett nåt vet jag inte, har inte ens tittat på vågen. men nu har jag hållit på i 15 min i två veckor så nu ökar vi denna vecka till 20 min. Förhoppningsvis gör det mig några kg lättare, det är skönt i allafall och jag känner mig duktig, benen däremot gillar det inte. går med ständig träningsvärk men det har aldrig hindrat mig förut så varför nu ;) Har även anskaffat mig ett hopprep, tror jag har skrivit om det...ska även börja hoppa lite men det gör ont i knäna så vi avvaktar lite med det, just nu i allafall. har ju studsmattan den är rolig den ;)

1 kommentar:

Caroline sa...

Jag tycker då absolut inte du behöver minska i vikt. Men starkt jobbat fortsätt så :D
Önskar jag hade samma motivation.

Cykla 20min hoppa 10 perfekt, sen är du i toppform till den kommande badsäsongen.

Kommer du söka Carinas tjänst till våren??