1 maj 2010

En lördagskväll i början av Maj :)

Lördagskväll och man sitter i soffan och ser på körslaget :0 ha ha ( fnissar lite för mig själv) det skulle ha varit för 20 år sedan då hade man troligen varit ute och dansat eller nåt men vem fasen orkar det nu för tiden ;)Blev väldigt trött efter middagen somnade nästan i soffan och det är inte vanligt. men man känner av de förlorade timmarna från fredagsnatten. Skjutsade sonen och L till ett par kompisar och nu sitter jag här och försöker låta bli att messa ( har gjort det en gång och då var allt okej)Måste skärpa mig för det är ju det här som jag vill, att han ska ut och träffa kompisar men samtidigt ...kan man inte låsa in dem för alltid? jag kan göra ett hemligt rum nere i källaren och sen har jag dem där resten av mitt liv :/ separations ångest tror jag detta kallas och nej jag är inte tokig bara orolig och det går över om si så där 10-15 år kan jag tro. Alla vars barn man pratar med säger att det är så skönt när de flyttar men jag kan inte förstå eller jag vill inte förstå för jag vill ha dem hos mig men jag kommer aldrig neka dem att bege sig ut i den stora stygga världen bara hålla tummen för att det går bra. Det kommer det också att göra och har jag tur så ger de sig inte av så långt härifrån utan man kan våldgästa en gång ibland ;)

Tyckte fel team vann körslaget, tyckte faktiskt Team Picasso skulle vinna, hon har varit bäst under hela tiden och haft bäst blandning på musiken men det var troligen halva Sveriges pensionärer som röstade och då van självklart Orsa pojken ;). nu ska jag bege mig till tv4 play och se om jag hittar en serie som jag började titta på men sedan missade del 2 och jag vill gärna se den, verkar riktigt bra så simma lugnt ;)

Inga kommentarer: