1 juli 2009

Ångestfulla ögon gör mig ledsen :(

Orkar inte skriva, är ganska trött på allt just nu :( Läser också är inne på andra boken och den är snart slut. Hittills har de varit kanonbra :) Dagarna går fort och det är härligt varmt och svettigt ;), hinner inte med speciellt mycket , men varför måste jag? har insett en sak och det gör mig ledsen och har beslutat mig för att inse att det är troligen så här det kommer att bli, men jag kommer då inte ändra på mig eller det som jag älskar. Duger det inte så kan det vara. Ser att ögonen är ledsna och ser att det gör ont, lider gör jag då lika mycket som han. Men aldrig att jag kommer svika som alla de andra gör men tyvärr är det inte mig han behöver utan de i sin egna ålder. Ska jobba nu, ska bli kul eller? orkar inte bry mig. älskar att vara med barnen och det ska jag också vara så mycket jag kan allt runt omkring får vara där, jag behöver inte bry mig inte just nu i allafall.

Inga kommentarer: