7 juli 2009

7Juni :D

Vill bara meddela att jag lever och allt är bra, hinner inte hit bara. jobbar hela dagarna just nu och kvällen går väldigt fort kan jag säga. Men älskar varje sekund med barnen, snacka om att man får mängder av inspiration av barn och dess påhittighet :) Vädret är jag väl mindre nöjd med, regnet behövs men åskan nä gillar jag inte. fasten det är ganska mysigt att ligga i sängen och höra regnet utanför, somnar snabbt. Spikmattan gör nog sitt med, ligger ca 20-30 min varje kväll nu och det är underbart skönt, ångrar mig inte en sekund att jag köpte den ( fasten den var dyr)
Var på bio i söndags :D Kan bara säga det vilken film så jäv... bra. Skrattade så att magen knöt sig, grät en del med men detta mina vänner är en 10 poängare. SE DEN :D vad den heter+ Självklart vet jag det The Proposal.
Är mycket bio just nu och det gillar jag det gör dock inte plånboken som är tom, längtar till Augusti då det blir en fin lön :) Är dags för Harry potter nästa gång den har premiär den 15 juli...och den ska jag se, gillar böckerna ( ja jag vet att det är en barn/ungdomsbok/film) och filmerna med, har sett och läst dem flera gånger och det roliga är att man hittar nåt nytt varje gång man ser eller läser dem. Just nu har jag ingen bok att läsa :( Stig Larson trilogin gick snabbare än jag trodde, någon som har några förslag? gillar att läsa men det får inte vara för invecklat, det ska bara vara att läsa inte tänka så mycket eller skit samma ge lite förslag så blir jag glad. nu ska sonen baka paj och jag ska duscha sen blir det paj och mord i midsomer kan kvällen sluta bättre...tror inte det då :) kramizar på er

Inga kommentarer: