23 juli 2009

Torsdag och mår skit :(

Mår skit, undrar om jag dragit på mig en maginfluensa??? Hoppas dock inte det men mår tjuvens dåligt :( Gick hem tidigare idag, var lugnt med barn och efter denna natt så har man inte sovit så mycket heller. K telefon ringde runt ett tiden i natt och vi fick ett tråkigt besked, inte så att det rör någon av våra nära och kära men det som den drabbade jobbar K med och han led. Fy fasen 16 år lite för jobbigt för mig att tänka på när man har en 16 åring själv, lider med er verkligen. Dessa mopeder och motorcyklar och den höga hastigheten :/ Är inte konstigt att det händer olyckor.
Sedan var det inte så lätt att somna om, låg och vred oss ganska så länge men somnade till slut, då kommer det några dumhuvuden och vrålar förbi på mopederna , tutar och skriker sonens namn så det säkerligen hördes till kalmar. Blir så trött på detta när fan ska dessa löjliga små pojkar växa upp? Börjar tröttna rejält snart och slutar det inte tar jag kontakt med föräldrarna för nu får det fasen vara slut, vi ska inte lida för att de tror att de är nåt, snorungar som inte är torra bakom öronen och tror att de är så stora och tuffa. Menar vi vet ju tydligt vilka de är för de är inte speciellt smart heller, ja ja i natt hoppas jag vi får sova annars vet jag inte vad som händer.
Läste ut bok nr 3 idag, Stenhuggaren. Den var ruggig, gillar inte när det är barn med. men måste erkänna att jag gillar böckerna väldigt mycket, hon skriver på ett bra sätt och man fängslas av berättelsen då den är så lik ens egen vardag (inte för att det mördas speciellt många i mås då, som tur väl är). Nu ser jag fram emot nr 4 och den får jag i morgon :). Hela familjen sitter nere och äter men jag klarar inte av mat doften, mår så illa, har bara lust att krypa ner i sängen och glömma denna dag och hoppas att i morgon är en bättre dag :) de tittar på Me and Marley ock de skrattar men jag orkar inte, synd för den är nog väldigt rolig.


Inga kommentarer: