21 juli 2009

Tisdag 21 juli

Behöver semester...VERKLIGEN. Känner att all min kraft försvinner sakta men säkert och var ska jag hämta upp ny? Det är underbart att jobba så det är inte det men bara alla måsten och alla andra saker som ska klaffa och inte blir jag ledig när jag ska vara det, då måste jag plugga till den där jävla matte tentan. mår skit just nu och skulle verkligen behöva ett mirakel, någon som kunde fixa till mig så den gamla Lotta kommer tillbaks.Fick sluta tidigt idag, lite barn och inget att göra, hur lugnt som helst. Hem hamnade i sängen med min bok ( kunde inte sitta vid datorn och ute regnar det ) då jag var tvungen att gå igenom datorn som fått något virus, jäkla skit de där virusen. menar vad är det för mening att skicka ut en massa skit som bara förstör för andra. Inte nog med det så ringer det en massa försäljare och vill att man ska prenumerera på deras tidningar för endast 49 kr får man fyra nr som är värt 250 kr, men visst om jag skulle vilja ha den tidningen då skaffar jag mig den själv, så trött. ändå har jag ringt Nix eller vad det nu heter och ett tag var det lugnt men får väl ringa igen då :( trött och gnällig med en sju jäklars huvudvärk, tur att treo finns i skåpet och att maken tyckte vi kunde grilla korv ikväll, alltså ingen matlagning :) känns bra. Saknar min blogg kompis ord med, hon har paus och det förstår jag men saknar hennes ord ändå mer gnällig :/ ikväll är det iallafall Mord i midsomer, även om det är sista delen så är det något positivt. Har kollat runt lite och hittat en massa resor, tänk om man hade pengar...bara sätta sig i bilen och sticka, inte planera, inte packa en massa, inget planerat att göra utan bara ta dagen som den kommer dit man hamnar, eller sätta sig på ett plan och se sig om i världen. Finns en massa underbara platser som jag skulle vilja se men inga pengar inga resor. undrar lite förstrött när de där miljonerna som jag skulle ha när jag blev stor ska börja strömma in, men drömma kan man och det kan ingen ta ifrån mig, nu ska jag krama om min man som precis kom hem :)

kramar till er med :D

1 kommentar:

Nettan sa...

Kram till dig också!