24 juli 2009

Magsjuk/matförgiftad och låg 24/7

Vad låg man känner sig när man har maginfluensa :( I natt var det fördjävligt men det var skönt efteråt. Sovit ett par timmar i allafall. Idag tänker jag bara tänka på mig själv och ligga i sängen och läsa. S jobbar och P är här omkring och donar. Mat det skiter jag i känns det som magen är öm som tusan och svettats mängder men det är väl bevis på att skiten lämnar kroppen. Tiagirl skriver om att blåbär gör en smartare, om det ändå vore sant då skulle jag äta mängder, har sådan ångest över denna matte tenta som jag ska göra den 24 augusti, men jag kan inte göra mer än vad jag gör så det är bara att gilla läget.
Har suttit och läst om killen som dog i går, han gick här på parkskolan i Mönsterås, fördjävligt är det, en kille som hade hela livet framför sig och genom att ha roligt så slutar allt med katastrof. Lider med föräldrarna för det är något man aldrig kan sätta sig in i men lider det gör jag för det måste vara det värsta man kan råka ut för som förälder att förlora ett barn.
Måste ta en dusch känner jag och sedan nonchalera att solen skiner utanför, vill igentligen ut och sola men känner mig lite ofräsch för det eller skit samma igentligen, vem ser mig på altan? Ingen typ en stund blir det i solen innan duschen :) lite nöje ska man väl ha fastän man är sjuk/eller på bättringsväg.
Blev lite glad av posten idag, fick lön :) trodde inte det men 1800 är bättre än inget på ett tomt konto, ser dock fram emot nästa lön som lär ligga på betydligt mera. Kan säga att det enda negativa med att plugga är inkomsten som är lika med noll, min stackars make håller på att jobba ihjäl sig för att allt ska gå runt och jag har megastora ångesten över att inte kunna bidra med mera men i augusti kan jag det. Nä solen var det då Kramizar på er :D

2 kommentarer:

Caroline sa...

naw stackarn hoppas du kryar på dig.
Hörde också om pojken som dog....det är för jävligt.
Kram

Nettan sa...

Vad är det för kille? Vad har hänt?