25 juli 2009

Lördag :)

Idag har jag varit duktig :D har tvättat två maskiner som hänger ute och klippt båda gräsmattorna, skit slut men nöjd, ev har några gram försvunnit från midjan ;). S jobbar och P och k är i garaget och fixar med nåt, jag sitter och försöker svettas klart så jag kan gå och duscha, B och j kommer om en stund och vi ska sedan åka över till Öland :) ser fram emot det. Ska strosa runt lite i Borgholm, kanske äta nåt och sedan kolla läget på Strand och se om tre drag är något att hänga i granen då ;)
Magen min är bättre men öm så jag är mer och mer inne på att jag reagerat på nåt jag har ätit för ingen av de andra har blivit sjuka som tur är.
Mer vätska känner jag sedan duschen, sedan Öland.
So long gott folk :)

1 kommentar:

Gunilla sa...

Kramar om i din svåra stund....