28 juli 2009

Tisdag 28/7

Herregud vart har sommaren tagit vägen????
Menar det är snart slut på juli med, sedan Augusti och då börjar skolan igen. Ska bli skoj att träffa alla :) saknat dem väldigt mycket. Träffade M i lördags på strand, så himla kul att se henne, fick även träffa maken och han var lika trevlig han. Detta är sista veckan som jag jobbar inför skolan, har två dagar inbokade men det e en baggis, ska vara på fritis.Har varit lugnt på jobbet, det är lite barn och dagarna går ganska så sakta men samtidigt är det ett skönt tempo mot vad det kommer vara till hösten. Grabbarna stack ut och övningskörde lite, p är så rastlös och jag förstår honom. han har inte umgåtts med någon i sin ålder sedan skolan slutade och det är för djävligt, snacka om att man skulle kunna göra något dumt, jag är glad att jag inte mött någon av dessa grabbar för vet i tusan vad jag gör snart :( Kan hoppas att han får lite jobb nu och det kommer in lite pengar för honom, han har mycket som han ska köpa nu. Vi väntar bara på paketet från Norge och de tar tid på sig undrar varför? Ska nog skicka iväg ett mail och fråga när det kommer, japp det gör jag :)
Det är inte så mycket mat här hemma nu, två går på Cambridge och vi andra äter bara sånt som de andra inte gillar, känns ganska så bra. Jag ska börja nästa vecka och köra en kur, sedan försöka ändra kosten lite, man får i sig en hel del skräpmat under sommaren och vips sitter det på höfterna, NO FUN :( Det har en förmåga att stanna kvar med, skiten. För det är ju det som det hänger på att kunna lägga om sin kost och att motionera så ikväll ska vi ut och gå, ja tre av oss iallafall S jobbar till 21.30 och då brukar hon stupa i säng så ingen promenad för henne inte. Nä ska läsa det sista i boken så jag kan börja med den näst sista, för nästa vecka börjar allvaret då är det matte som gäller för hela slanten..ser jag fram emot :( NOT

Inga kommentarer: