18 juli 2009

!8 juni

Idag har jag slitit värre än på länge, har skurat mitt hus från tak till golv, både uppe och nere. var så skitigt att jag for illa, måste verkligen skärpa mig.Annars har det mest handlat om åska och regn här, om presenningen skulle hålla för regnet eller inte?? hittills är det torrt i garaget och jag hoppas det fortsätter att vara det. Efter en god middag (köttfärsgryta med pasta)och disk mm var det dags för en härlig dusch, luktade inget vidare kan jag tänka mig ;) och vid fem tiden åkte vi in till kalmar, vi skulle på bio. Harry Potter hade premiär i onsdags men då kunde vi inte så vi tog det i kväll, en stor bunke popcorn och läsk. Blev lite kluven, vet inte om jag gillade den eller inte. Vet att det låter hel konstigt men det var så mycket som fattades och som de hade gjort om. men visst filmen var bra och jag ser fram emot nästa. Sedan blev det nästan osämja i familjen Hansson :) K lovade P att köra, visst men har man bara kört i Mönsterås kan man inte bara sätta sig i bilen och tro att man klarar av att köra i dubbelfiliga rondeller mm. P blev skit sur och tyckte att vi var skit elaka och ja det kanske vi var men han hade inte gillat läget om det hänt nåt. han hinner nog fasen in till kalmar och köra, hem. Släppte ut odjuret och fixade en cheescake, ska bjuda på det i morgon när min älskade dotter fyller 19 år :D Tråkiga är att hon jobbar så vi kan inte fira henne på morgonen men det tar vi igen på kvällen. Nu ska jag fixa till mig lite och slänga mig i sängen och läsa i min nya bok, Camilla Läckbergs Isprinsessan.Hittills verkar den vara okej, inte någon Stig Larson precis men bra ändå för den lyckades fängsla mig och jag ger upp ganska så snabbt om boken är tråkig i början, måste bli fängslad direkt :D

Natti natti ;)

Inga kommentarer: