29 juli 2009

Onsdag 29/7

Vaknade innan klockan idag väldigt ovanligt fast jag fick hjälp av Smirre. Som vanligt tycker han att vi sover för mycket och börjar jävlas så där mellan 03.00 och 05.00. DET UPPSKATTAS INTE KAN JAG säga då :( men vad gör man upp sätter på selen och släpper ut han och lägger mig igen, säger till maken att katten är ute och att han ska upp ( men bara om klockan är runt fem)Dagen har varit som vanligt, lite barn, trevliga människor och otroligt roliga sommararbetare, de är 6 st och de leker. Fast det ska man väl inte säga men ingen här vet ju vem de är. Roligt är det att se att de vågar släppa loss med barnen och barnen fullkomligt älskar att leka med dem. Vi fröknar då vi gör ingenting ;)Slutade tidigt och cyklade hem, syrran var här med S och pepsie. var skönt att träffa dem live och inte bara prata över telefonen, dock var inte sonen med och det kanske blir med känslosamt när jag ser han men idag kom det inga tårar och vi pratade om det som hänt ordentligt och jag frågade mm. Det har tagit hårt på min syster det märks men idag log hon och det känns som om det går åt rätt håll, jag sa att jag har börjat minnas alla roliga saker som jag varit delaktig i med Busan och det är skönt att kunna le. Syrran är inte där än men det kommer hon behöver bara lite mera tid. Vi fikade lite och satt på trappan och hon rökte ( gillar jag då inte, hon slutade för ett tag sedan men har börjat igen då :( Men i sådana här situationer kanske det lätt blir att man går tillbaka till sina laster men hon kan ju sluta igen.De åkte och S och jag tog oss en rejäl promenad, svettigt värre då hon skulle gå i ett tempo som jag knappt han med ( jag går fort i vanliga fall)fick till och med en blåsa under ena foten och nu ett par timmar senare är tokan ute och springer!! ja ja dessa ungdomar, de gör det riktigt när de själva vill. Middag blev det ingen idag, sonen fick fixa sig lite själv och jag nöjde med mig en tallrik fil har ju ätit en gång det räcker ju, tycker jag i allafall. Tanken var nu att maken, sonen och jag skulle ta våran promenad men en halvsover i soffan och den andre sitter fast i en raid på WOW, vad gör man? ska fråga om de ska med annars får jag väl gå själv, är skit slut så jag vill hem duscha och sedan lägga mig och läsa är skit slut och i morgon förväntas man vara pigg och glad igen så :) kramizar på er där ute :D

Inga kommentarer: