9 september 2010

Torsdag den 8 september 2010

Torsdag morgon och jag är så där lagom seg, vill helst lägga mig igen. Mitt onda i halsen har inte gett med sig men inte heller blivit värre, bara väldigt irriterande :/Har för tusan inte tid att vara sjuk nu heller.

på dagen schema står det följande
* inlämning av ev VFU uppgift
*få bort en takränna
* måla

och helst ska detta göras innan mannen kommer hem, jag är inte tvungen det vet jag men eftersom han gör så mycket annat så vill jag måla men inte idag, idag vill jag ligga och slappa framför tv med nåt gott att smaska på ;) men så blir det inte. Tur man har lite självdisciplin åtminstone. Bara vänta på att sonen ska vakna och hjälpa mig.

I går hoppade vi träningen, känner inte för att slita så i 90 min i början, helst inte med en ond hals men funderar på att gå ikväll men ta det lugnt. I kväll är det arobics, stort problem för mig, man måste röra armar och ben på samma gång ;) Min motorik är nog inte som den ska så jag är glad om benen hänger med rätt. Ja ja vi får se har ju en go vän som fyller år idag så vi ska fira honom, det får inte glömmas :) Det bästa är att nej ingen träningsvärk idag heller, känns bra. Det måste ju bevisa att jag är väldigt vältränad ( hostar diskret för mig själv). Nej nu ska jag starta tvätt maskinen och sedan skriva lite skolarbeten sen får vi se om sonen har vaknat, får väl tappa grytlock eller nåt i hans rum annars ( skrattar ) men då blir jag troligen lynchad ;) ha en bra dag och njut av solen det ska visst bli höstrusk snart :) tjingelingen.

Inga kommentarer: