12 september 2010

Söndag den 12 September 2010

Fick sov morgon, vaknade inte förens kvart över tio och det var underbart. hade en otroligt kelen katt på min arm när jag vaknade så det blev lite gose time med :)ibland är han helt underbar min lilla älskade kisse katt :)Sedan blev det frukost med dottern, betydligt piggare idag än i går kan jag säga ;) ( fnissar lite) Hon var inte lite bakis. har gjort en massa tråkiga saker sen, bäddat rent, tvättat, stekt kotletter till nästa helgs planerade middagsbjudning. Bra att vara förbered eller hur :)

Kommit på att jag har otroliga grannar eller kommit på de är kanon bra på alla sidor om mig. idag fick jag plocka plommon i två trädgårdar och nu har jag då mängder med plommon och vad gör man med dom då? äter vet jag och sylt gillar jag inte, paj har jag aldrig ätit, ja de ligger inte i vägen där de ligger så jag får väl fundera ut nåt att tillverka av dem. Vet ni hur god Ben and Jerry glass är? mumma för smaklökarna Vid halv fyra blev vi hämtade av glada A och V och sedan drog vi då till parkskolan och prövade på Pump. Det var skit kul :D Svettigt som fasen, handduk måste tas med.Knäna klarade av det mycket bättre än jag trodde och hostan höll sig borta kan inte bli bättre. I morgon kör vi medel gympa igen då, nu ska det stekta fläsket bort ;)

I morgon är det första dagen på min Vfu och jag är lite nervös, känner barnen i oförsig och även min handledare men ja jag är lite nervig ändå. tur så brukar det gå över ganska så fort men det känns som att man måste klara av detta bra denna gång och jag gillar inte krav, inte just nu i allafall. Magen är lite känslig för stress och jag har en förmåga att stressa upp mig för små saker men ett djupt andetag brukar funka eller 100 så det ska nog gå bra ;) Nu ska jag sluka det lilla glass som finns kvar sedan göra ett besök i duschen jag stinker ;) ha det så bra Tjingelingen ;)

Inga kommentarer: