1 september 2010

Onsdag den 1 September 2010

Ännu en dag snart till ända, har hänt mycket idag kanske för mycket. In till Kalmar och föreläsning som inte gav så mycket man hade nästan hört det mesta men jag fick äntligen träffa min underbara vän M. Blir alltid så glad när jag ser henne för hon är en underbar person tyvärr så bor hon på Öland och man tar sig ju tyvärr inte tid att åka över men det ska det bli ändring på, eftersom vi ska skriva vårt examensarbete ihop så tänkte jag faktiskt åka till Ön och våldgästa henne ;) fast det vet hon inte än. Sedan var det en lång eftermiddag tills nästa seminarium började så där tre timmar typ om inte mer :/ åt på McDonalds och sedan gick jag runt i Kalmar och glodde, tiden gick väldigt sakta kan jag säga. Seminariet tog en halv timme och sedan fick vi sluta jaja orkar inte lägga energi på detta men det kändes lite meningslöst att ha gått och väntat och sedan är det inget. Skit samma in till maxi och storhandlade lite, alltid skönt att fylla skafferiet och det blev inte så dyrt heller, så det finns pengar kvar på kontot det gillas ;) väl hemma tog vi oss en macka för ingen var speciellt sugen på att laga till något och sedan startade jag datorn och fick dåliga nyheter. Är alltid tråkigt när en ung människa går bort, det känns så jäkla meningslöst, livet har ju precis börjat för denna person. Känner henne inte personligen men har de i min närhet som gjorde det och de lider och då gör jag det med, tyvärr så är jag sån. Nu vet jag vilket helvete dessa personer, hennes familj och vänner kommer känna en lång tid och det tar tid innan man landar igen.

Ikväll önskar jag e alla en stor kram och hoppas att ni är rädda om er :)

1 kommentar:

Caroline sa...

Usch och fy stackars människor lider med dem.

Det verkar gå bra i skolan. Du verkar på topp och må bra. Kämpa på bara en termin var nu. Heja heja
kram kram