17 september 2010

fredag den 17 September 2010

Kl är 19.47 och jag är så jäkla uttråkad som man kan bli. hatar att sitta instängd men det har gjort nytta för i efm var jag feber fri :D och hoppas att jag ska förbli det framöver. Vad har jag gjort idag då ? ja inte är det mycket bara en massa tråkiga saker. Frostat av frysen, vilat sen strök jag lite och vilade, tvättade och gick omkring i huset och vilade, sen försökte jag mig på att plocka undan alla sommar skor och fick vila för då blev jag plötsligt skit slut. ja min dag har varit lång och jävligt långtråkig. maken var och röntgade sin nacke men inte fasen hittade de nåt, det är ju bra men han har ju ont :/ bättre att hitta och kunna åtgärda än att ha ont utan att veta vad det är. Blev kaos när vi skulle bestämma vad vi skulle äta, jag fick spelet när jag inte fick några svar och då tyckte alla plötsligt att jag var sur :0 nä he gå själv här hemma och instängd och alldeles totalt uttråkad så får ni själva se hur sur man blir ;) Tur att jag har nätet och surfa runt och mina bloggar men ni uppdaterar dåligt ( eftersom jag kollat så där 50 gånger bara idag då ) så det blev inget nytt läs material där inte. och nu är det fredags kväll min tanke för denna fredagskväll var att bjuda hem J och b och P på middag, ville testa ett nytt recept men inte vill de komma när man är sjuk och inte orkar jag ha någon här heller :/ allt blir fel och jag blir tokig detta är ett GNÄLL BLOGGANDE bara så ni vet och nu då ja det får väl bli Idol då, inte mitt favvo program tycker bara de är pinsamma men själva uttagningen är väl över så nu ska man väl få se vilka som går vidare och vilka som får bli ev kändisar ;) jag är glad att jag inte är i deras skor, sjunger gör jag mycket gärna men i en sluten grupp där deltagarna är i varierande åldrar typ 1-5 år så där och det är perfekt för de älskar min röst ;) även den falska och den som sjunger fel för i deras ögon kan man inte sjunga fel. Ganska bra inställning igentligen man blir liksom inte dömd av dem de bara skrattar... ÄLSKAR BARN bara så ni vet om ni inte visste det innan.

Inga kommentarer: