20 september 2010

Måndag den 20 September 2010

Hej jag har inte försvunnit jag bara leker och försöker lära mig min nya blogg, vet ej om jag ska behålla den men det går att låsa det man skriver och det skulle jag verkligen behöva ibland. Dagen har varit okej, lite lång och så saknade efter mannen som for idag men har pratat med honom nu så nu känns det bra igen ;)Hans röst gör dunder för min själ. Eftermiddagen gick i 120, fick veta att det skulle komma ett gäng grabbar hit och lana ( studiedag i morgon då) och här ser det ut som en tornado dragit fram men skam den som ger sig nu är det fint ;) han även att laga mat och nu är disken borta med. har varit på nattvandra möte ikväll och fått veta lite smått och gott inför hösten, fått fina röda västar med. Vi kommer vara så fina när vi vandrar till våren ;). Nu är jag så trött så ögonen trillar snart ihop av sig själv, behöver inte blunda. Men jag kan ju faktiskt lägga mig och slappa i sängen till Aktuellt el nåt sådant ;)
Natti natt goa läsare om det nu är några ;)

Inga kommentarer: