28 september 2010

Tisdag den 28 september 2010

Det blåser än :/ ibland tror jag att huset ska lyfta, vilka krafter det finns i moder jord. Ganska okej dag idag, den har gått fort i allafall och jag har hunnit med en hel del. Nu har jag bara tre barn kvar att sitta vid datorn med och sedan ska det på börjas att kopiera. Det är här jag plötsligt har insett en sak :0 det behövs 289 sidor. Alltså jag måste kopiera 289 papper för att 17 barn ska få varsin bok, det är lite mycket det. Konstigt att jag inte tänkte på det innan ;) men nu är det som det är och jag får väl bita i det sura äpplet och försöka kopiera utan att det märks. Tänkte att jag skulle ta med egna papper så kanske de inte blir så värst sura ;) Däremot märker jag att det blir bra :) riktig bra. Min ide var inte så dum ändå om det är detta som vi skulle göra är en annan femma men jag hoppas att det är det för jag har jobbat både med dator,digitalkamera,språket och skrivning så det borde vara rätt. Tänk att man kan bli så glad över att få sitta på datorn och surfa runt lite när man är 6 år, det roliga är att på Universitetet så sa de att så "små" barn inte hade någon erfarenhet av datorer men det har då inte jag märkt, de är små proffs ;)
Hem och hämtade sonen och skjutsade han till frisören, det blev super kort :0 tror inte han hade tänkt sig det men det blev det ;) men har man sånt hår som min son så är det långt om två veckor igen ;)Jag blev ett par hundra lappar fattigare. Tog en paus från datorn och fixade mat så nu är vi mätta och belåtna, hann diska med. Tänkte faktiskt ta tag i min stryktvätt med men det är förbaskat tråkigt och det värsta är att ingen annan gör det :/ Ja men är man duktig så kan man mysa vid tv sen, både The Mentalist och Navy CIS Los Angeles ikväll så mycket ögon godis också ;). Ha det så bra kramizar


Ps Glömde ju måste gratta goa tjejen Caroline och hennes Örjan till att ha blivit äkta makar. En fantastisk familj har fått samma namn ;)Jag hoppas verkligen att eran dag var fantastisk och att ni passade på att njuta ordentligt :)

Inga kommentarer: