16 september 2010

Torsdag den 16 September 2010

Man får ont i ryggen av att ligga för mycket i sängen och i soffan märker jag men vad gör man, gillar inte att vara sjuk. Dagen har varit okej ändå maken kom hem tidigare pga ett akut tandläkarbesök, det gillades inte av min man men av mig , att få hem han alltså ;). Det var bra för sonen med som var ganska nervös inför pappas hemkomst pga av moppen men vi diskuterade ( maken och jag) igår och kom fram till att det hjälper ju inte att hålla på att skrika på han för det som är gjort är redan gjort och det går ju inte att ändra på, tyvärr tråkiga pengar men bara att bita i det sura äpplet och hoppas att han lär sig något av allt detta. Det som retar mig är att polisen skulle kunna göra så mycket åt en massa andra saker men istället lägger de all krut på att fånga in mopedisterna i M-ås ja ja det kanske behövs det med.

Rensade i går bland alla papperna på mitt skrivbord och hoppsan jag hittade visst en lapp där det stod att bilen måste besiktas innan den 1 okt :0 snart ju, hur kunde vi glömma det? eller det är ju inte så konstigt för nu för tiden glömmer jag det mesta. Men det fick bli ett akut besök på nätet och ibland har man tur för vi fick en tid i dag kvart över 4, så nu är den besiktad. Fast det blev en två nåt med bromsarna så det får han allt fixa i morgon min älskade make dottern kör ju den bilen och bromsar vill jag allt att hon ska ha. Har strykt med i omgångar, orkade inte stå hela tiden är så trött men det är väl för febern bråkar med mig antar jag. Har även lagat mat och diskat så jag tror faktiskt att jag får godkänt på de hus hålliga sysslorna. Måste säga att min ord lista är för härlig, skriver sysslor och slynor kommer upp ;) tur att jag kollar innan jag trycker på klar. Tror att mitt word program har ett litet spöke i sig som gör lite som det vill för ibland blir det väldigt skojigt måste jag erkänna..va sa du? att det beror på att jag inte kan stava :0 nähe ;) tror du det??? Nä tror jag ska locka med mig maken till sängen så jag får höra hans härliga snarkningar ;) Natti natt på er.

Inga kommentarer: