15 september 2010

Onsdag den 15 September 2010

DEPRIMERAD :(

Vet ni när man vaknar på morgonen och känner att dagen kommer gå åt helv..., så blev det idag :(
Fört vaknade jag vid tre och kände mig skit dålig, ont i halsen till tusen och feber. Känndes ändå värre för att jag vet att jag inte kan vara hemma men nu har jag gått på Panodil sedan torsdag förra veckan så nu orkade väl inte kroppen mer. Sen fick katten spelet och flög på mig rev som tusan och blodet rann mm kan det bli värre, jo då det kan det. Ungarna åker och jag lägger mig igen och halv slumrar framför tv. Går upp vid tio tiden och startar en maskin tvätt och börjar att plocka med mina papper som har legat och drällt på skrivbordet alldeles för länge, nu skulle de in i pärmarna och dit kom de men vid halv tolv tiden får jag ett mess från sonen :0

Blivit tagen av polisen :(

strax därefter kommer det ett mess till

Polisen tar moppen :(

Ångest säger jag bara den där jävla mopeden jag hatar den riktigt hatar den :/ Polisen tog honom och självklart test körde de den och kollade med radarn 63 km för fort, böter ja mängder troligtvis, men det jag är mest orolig över är inte att få hem moppen ned monterad i små delar utan om P lämp till körkortet :/ är 4 mån och 4 dar tills han får börja köra på bilskola och så händer det här. Och ni kan säkert först att om jag är ledsen så är det inget mot vad sonen är, han har super ångest och mår skit. Det jäv är att vi hade en köpare till den med som vi nu måste avboka och jag blir tokig...just nu stämmer inte mycket i mitt liv och jag blir så trött. Tänk om han hade lyssnat i morse när jag sa att han skulle ta cykeln, tänk om han hade kört över jacobs gränd istället ja tänk om det kan man tänka tusen gånger men inte kan man ändra på faktumet att det är kört. Nu blir det en jobbig väntan på att böterna ska komma och sedan troligtvis ett besök i tinget, livet kan inte bli bättre eller vad säger ni :/

Ha en bra dag det har inte jag då :/

Inga kommentarer: