22 september 2010

Onsdag den 22 September 2010

Härlig dag, men kallt att cykla på morgonen. vaknade idag med solen i ansiktet och ja jag skulle kunna vänja mig vid det ;) Men för att inte bli för deppig så ska jag försöka njuta av hösten och alla dess härliga färger och klara luft ( förhoppningsvis)Idag har tiden sprungit iväg, har haft gympa med barnen för första gången och gud vad de sprang omkring, kan jämföra det med kalvar på grönbete. Så överlyckliga över att få gå till gympasalen och röra på sig man kan ju undra hur länge det sitter i. Ja sedan gick dagen och jag fick gå lite tidigare var ett möte som jag inte behövde vara med på så jag fixade bibblan istället. Passade på att handla och lite annat smått och gott. Hem och då fick jag nog när tusan jag är så sugen på nåt gott så jag bakade kärleksmums :D det har jag säkert inte bakat på 15 år och vet ni hur goda de blev mmmmmmmm. Så ikväll har jag nåt gott att smaska på ;). Igår fick sonen rycket och möblerade om i sitt rum, blev skit bra så idag överraskade jag honom med att byta gardiner och det blev verkligen en stor skillnad, nu är det ett ungdomsrum. bara nya tapeter som fattas men han får allt slita på de han har ett tag till, för mycket annat innan. Nu ska jag vara duktig och gå en promenad så jag kan smaska utan att ha dåligt samvete ;) ha det gott Kram

1 kommentar:

Caroline sa...

Om jag haft dig till "fröken" skulle jag också sakna dig.
Härligt att hon visar sina känslor :)

Kärleksmums = MUMS
Vart är du nu på apu lr vad det heter?
kram