2 september 2010

Torsdag den 2 September 2010

ännu en dag har gått och jag får inget gjort, har massor att göra men gör det inte :( vad är det för fel på mig ?

Har dock målat och fixat ny färg och jag hann innan älsklingen kom hem, skönt det. Nu hoppas jag på bra väder i helgen så jag kan måla den andra gången och sedan sätta igång med baksidan så skiten blir klart någon gång, lite rastlös vill få det färdigt och just nu går det i slowmotion tycker jag. Fats det gör hela mitt liv just nu känns det som vill så mycket och kan inte och det är så frustrerande. Något jag verkligen skulle är att nä det kan jag inte skriva här oh vad jag önskar att jag kunde skriva skyddat. Det skulle vara skönt att skriva av sig allt skit som befinner sig runt mig just nu och så mycket annat som jag vill men inte kan. Blir kanske att söka sig en annan blogg i allafall. Någon som har någon som är bra? måste gå att låsa vissa inlägg det är viktigast. Nu ska jag ta en dusch och sedan en stor kopp th och sätta mig i soffan och inte göra något alls och hoppas att i morgon är en bättre dag......

Inga kommentarer: