28 augusti 2008

Torsdag 28/8

Jag är en dag före har jag märkt, var till 100 procent inne på att det är den 29/8 idag men fel, ja man blir lite snurr när man går hemma. Sovit dåligt i natt, inte för det blev så sent, hämtade två glada tjejer vid 00.30 vid stationen, sen slocknade jag men gick faktiskt upp med sonen och åt frukost. Smirre höll på att driva mig till vansinne så jag tog en lång promenad med honom, var ute i över en timme, men inte var han tacksam för det han har gnällt hela dan ändå, önskar verkligen att vi kunde släppa honom då skulle han inte vara så olycklig. Tjejerna hade haft kul, hade inte varit så mycket folk så därför åkte de hem men folket hade kommit senare men det går flera tåg, båda hade skoskav så det var nog skönt att komma hem.Idag har jag bara gått runt och inte fått så mycket gjort för det jag har gjort har tagit nästan hela dagen, jag har sorterat och satt in i pärmar, räkningar från januari, pinsamt. Jag brukar faktiskt inte vara så här slarvig men när jag pluggar så blir jag hemsk. Trodde att jag skulle kunna låna alla böcker till denna delkursen men nej då är bara att beställa, blev BARA 969 kr, som hittat :( Funderar skarpt på att sälja alla mina böcker från de andra delkurserna, behöver dem ju inte längre kan ju behålla dem som jag har användning av, fast jag vet ju inte om jag får användning av dem, ja jag velar hit och dit och inget blir bättre. i morgon är det fredag igen, var tar veckorna vägen??? På måndag börjar skolan då med upprop. Lite nervös e jag allt har ju inte precis någon som jag känner där, men jag får väl lära känna dom eller hur, ja så blir det. Det är alltid intressant när man träffar en massa nya människor, alla är vi olika men på ett konstigt sätt finner man varandra, jag har fått många underbara vänner en del mera än vissa men det är kul, vänner kan man inte få för många av. tyvärr så bor de flesta så långt bort så det blir sms och msn. I kväll är det Ghost whisper, blir en muffins och en kopp te och mysa lite i soffan, gillade inte det programmet förut men nu har jag fastnat kanske bara för att det enbart är ett eller två avsnitt kvar, gillar det där lilla extra, det onaturliga. Tjingeling :)

Inga kommentarer: