4 augusti 2008

Ny vecka då

Måndag igen då, veckorna går fort nu. Ska jobba två veckor sedan vara ledig och plugga till omtentan den 27/8. Hoppas verkligen att jag klarar mig denna gång, motigt att ha den efter sedan när jag byter inriktning. Helgen har varit lugn, var på grillfest med K jobb, många roliga saker fick man höra där (fniss) Söndagen fixade jag och donade här hemma, har nu putsat alla fönster i huset, skönt men som vanligt regnar det ju nu så de är randiga igen. P har börjat sommar skolan idag jag hoppas han tar tillvara på tillfället och jobbar nu, han behöver det. S jobbar och det gör K med bara jag hemma, tyst och lugnt. Men jag ska med iväg, dessa två veckor blir det med äldre bar ska bli kul men dåligt väder så det kanske blir svårt att sysselsätta dem men så är det. Tjingelingen då :D

Inga kommentarer: