25 augusti 2008

Panik och elände :(

Fy fan säger jag bara det går inte, blir nojjig. Snacka om att känna panik. Jag klarar inte av att plugga och jag måste ju det för att klara denna jäv.. tenta (vad jag svär, fy mig)Har försökt hela dan och hela tiden hittar jag andra saker att göra, sen läser jag lite men sen sitter jag och drömmer, har liksom bara en dag till på mig att läsa, och just nu känns det som att inget har fastnat allt är borta, PANIK :(. I morgon hoppas jag verkligen att jag sitter hela dan och vrål läser, vet att man inte ska det men ja..deppig nu. Har varit en sväng i Kalmar och handlat skor till P, på Team Sportia vid giraffen har de ett bra sortiment på skor med storlek stora, fattar inte hur ungen kan ha så stora fötter, kommer han bli typ 2 meter eller, de måste väl sluta växa någon gång eller? Hittade ett par bad byxor med på extra pris, inte för att det är bad säsong precis men det är ett måste. Han hittade massor av kläder som han ville ha men som vanligt med en tom plånbok så är det svårt, vill ha min lön nu kan jag säga. Även S hittade en massa i oförsig mest skor men hon ska handla sig en cykel så hon kunde inte handla,hon skulle kunna fylla hela detta huset med skor om hon fick. Ska försöka läsa lite nu men kan säga att det är inte speciellt lockande, hatar mig själv när det blir så här. :(

Inga kommentarer: