21 augusti 2008

Kollat läget ;)





Har precis kollat in mina nya klasskamrater, blir en intressant grupp, det gillar jag. Gillar när det är blandade åldrar och intressen för det blir bra diskussioner då. Det är bra att få höra olika vinklar av olika problem, sen får vi hoppas att alla vill jobba med alla för annars blir det jobbigt, fanns några såna i min förra klass som man helst inte arbetade med, fast jag gjorde det någon gång och det går man får bita sig i tungan för att inte säga vad man egentligen tycker ;)Alla människor har rätt att tycka vad de vill och ha sina egna åsikter, det kan jag hålla med om helt okej men när det finns personer som (tror) att de kan mera än andra då blir jag lite små sur, ingen annan människa har rätten att trycka ner någon bara för att man kanske är osäker eller är rädd för att misslyckas. Jag är personligen livrädd för att misslyckas, jag vill så gärna men oftast går det år skogen, men skam den som ger sig envis är jag och det är väl det som fört mig så långt som det har här i livet.Nu sätter jag upp del mål istället för att försöka klara allt på en gång, jag mår betydligt bättre i magen iallafall. Nä tv är ledig för omväxlings skull så nu tar jag den, är skit slut i hela kroppen det värker och värker mest i halsen, nä sluta gnälla nu. Tjingeling :)

Inga kommentarer: