21 augusti 2008

No inspiration....

Ännu en dag har gått och vad gör jag, inte så mycket idag iallafall. Har gått min runda med S och jag har klippt gräset och nu är jag skit slut. Har så himla ont i halsen och det hjälper inte att dricka mycket för det värker ändå, vill inte ha halsfluss igen, är inte många veckor sedan som jag hade det. S och jag har suttit och tittat på en film nu i eftermiddags, ovanligt för att vara jag. Gillar inte att sätta mig och titta på en film när solen skiner ute men just nu orkar jag inte göra nåt så då blev det så. den var sevärd Nim´s Island heter den och var en mysig äventyrsfilm för hela familjen typ.Ska försöka mig på att laga lite mat om en stund, men tanken på det i mitt varma kök är inte så intressant just nu. Jag har pluggat lite med men får inte in läsningen riktigt, har ingen lust precis, önskar verkligen att jag hade det för jag måste klara den annars vet jag inte vad jag gör. Orkar inte släpa på en massa saker bakom mig vill klara av dem nu. har inget att säga så då kan jag lika väl sluta. Bay

Inga kommentarer: