22 augusti 2008

Behov..vem behöver det ?

Olika behov, har man det eller är det hjärnan som spelar oss olika spratt. Man kan få för sig en massa konstiga saker som att man är godis sugen och när man sen väl köpt godis är det inte så gott som man tänkte sig. Det finns många olika sorters behov Behov av att äta, se bra ut, shoppa, ha en massa fina prylar, sex ja det finns hur många som helst men behöver vi egentligen allt detta som vi tror att vi gör? Eller är det ett spel för andra att bli intresserade av oss, eller är behoven bara för oss? En massa frågor men inga svar. Ibland har jag mängder av behov vet ej varför för när jag sedan försöker tillfredsställa dem så är det sällan så intressant längre, vad ska man göra åt detta då, ja inte vet jag för jag kämpar fortfarande emot mitt behov av att vräka i mig CHOKLAD i massor, är skit jobbigt men det går inte bara jag mår pyton efteråt, inte så bra känsla kan jag säga. Varje dag är en plåga att stå emot olika behov som pockar på men alla är ju faktiskt inte dåliga det finns ju mängder av bra behov med som omtanke, kärlek, vänskap ja listan kan bli lång men det orkar jag inte med just nu. Tack för att ni lyssnade en stund på mitt dravel, för det är just vad det är en massa skit snack. Ha en trevlig kväll :)

Inga kommentarer: