2 augusti 2008

Nostalgi då eller ???

Trött idag, var hos ett par vänner igår och grillade lite och satt och prata, hann med en gammal klassiker med Jurassic park 3, den var bra men jag gillar inte att bli jagad så jag lider lite när jag ser såna filmer. Kan allt för väl sätta mig in i situationen och det känns inte så bra.I går var jag ute och kollade lite på Stay friends, är med där för att kolla in mina klasskamrater i Stockholm, kul att se lite av dem, då har en klass kompis hittat dit som var min stora kärlek i flera år hela 4-5 och lite i 6 an med. Nostalgi eller vad. Ska se om jag skriver en rad, har inte sett eller hört något om honom sedan 6 klass då han flyttade, ganska kul att man kan gå in och få kontakt med andra personer som man gått i skolan med, helst när jag bor så långt borta som jag gör. har varit på en klass träff men vet att de har haft flera som jag tyvärr inte har kunnat besöka pga olika orsaker.Regnar idag och det är faktiskt ganska så skönt man kan vara inne utan att ha dåligt samvete för det, har putsat fönster i två rum, det är så tråkigt så jag tar några i taget men det behövdes de var riktigt skitiga.Ska på grill fest med kl 3 men man kan hoppas att det är inomhus för annars blir det blött ;)...
Tjingelingen

Inga kommentarer: