16 augusti 2008

Omständigt eller vad..

Trött jag blir, har varit i Kalmar och tittat på en platt tv som svär föräldrarna ska köpa, men det blir så omständigt. Varför ska det vara så svårt att välja en tv jo för de pratar med olika personer varje gång och alla säger olika saker.Det finns för många olika variationer för dem att välja på och därför kan de inte välja. Spelar ingen roll vad man säger, vi är med som smakråd och för att K har mer information om vad som är bra och mindre bra än vad de har själva. Så efter ett par timmar i Kalmar var vi ganska så möra kan jag säga, vi tog en kort paus och åt på IKEA, gott var det men gud så mycket folk.Äldre personer har en förmåga att ta det lugnt, de förstår inte att man kanske ska göra något mera denna lediga dag. Nu har jag öst ur mig lite skit och det känns bra, det är inget större fel på mina svärisar men det kan bli jobbigt ibland för de tänker så annorlunda än vad en annan gör. Blev ingen tv idag heller ( är tredje besöket) Han tyckte att det var för många tv apparater på, han kunde inte se vilken som var bäst av plasman eller LCD, okej bara att ta ett andetag till och sen le. Det blir säkert en nästa gång vi åker. :D

Inga kommentarer: