15 augusti 2008

Slut för denna gången då.

Ja då var det slut för denna gången då..har arbetat min sista dag för kommunen i sommar, kanske blir att jag hoppar in nån dag om jag hinner, ska börja plugga till omtentan nu, seriöst läsa ska jag för jag vill verkligen klara det denna gång, måste bara få in visa begrepp ordentligt. Har fått en massa uppgifter som jag har skrivit ut och när jag läste dem så kom det nervösa i magen, konstig det räcker att läsa nåt från högskolan så har jag värk i magen, undrar om det betyder nåt, undrar om min kropp försöker säga mig något?? Ja undra kan man ju göra. Men gud så skönt det ska bli med rutiner igen, att ungarna försvinner till skolan och man kommer i säng på kvällarna, just nu är allt upp och ner känns det som. Måste ta tag i min växande mage med, kan inte ha det så här ... måste göra nåt åt det, så jag ska börja på måndag tänkte jag, ändra mina vanor och försöka låta bli att trycka i mig onödiga saker. Fredag kväll nu då, jag ska inte göra något, bara krypa i tränings overallen och slappa i soffan, orkar inget annat. Skit slut har haft huvudvärk idag med men lite lättare skönt är det för det är hemskt att ha så ont så man vill plocka ur ögonen..jäkla skit e vad det är. Nu ska jag äta igen då, måste ju för familjens skull ( fniss) eller man kan skylla på det iallafall. Tjingelingen :)

Inga kommentarer: