13 augusti 2008

Ont :(

Tror att mitt huvud snart sprängs, kan inte fatta att man kan ha så ont i huvet. (fast det är klart kan det värka i en protes ;) )Börjar dra ihop sig nu, har bara två dagar kvar att jobba sen är det dags att ställa in sig på skolan igen. Blandade känslor faktiskt både vill och inte vill. Barnen börjar på tisdag och det ska med bli skönt med lite rutiner igen, just nu är allt upp och ner och inget är som det ska men vad gör det allt löser sig i slut ändan ändå. Har klippt gräset så var jag inte trött innan så är jag det nu, trodde att huvudvärken skulle släppa om jag var ute och arbetade lite men icke då, inga tabletter har jag heller så jag får minsann lida..
Ikväll ska jag inte göra något speciellt bara sitta framför tv och slappa, jag säger alltid det men jag kommer sällan till tv sitter oftast här och surfar runt. Har läst en bra bok, en svensk författare Skumtimmen heter den och handlar om Öland. Den var faktiskt riktigt bra gillar inte såna böcker men den är klart läsvärd. Författaren heter Johan Theorin. för mig blir det bara läxböcker framöver, hjärnan hinner inte med vanliga böcker med den blir överhettad då. Nu ska jag övertala min dotter om lite massage, tror inte att det gå men testa går ju. Tjingelingen :)

Inga kommentarer: