26 augusti 2008

Tisdag 26/8

Idag var jag uppe med tuppen, otroligt trött och vimsig gick S och jag + grannen vår promenad vid 06.30, var hel fint solen sken och det var lagom med vind, vi gick snabbt med så jag blev skit slut och ganska så svett med. Men det är ju meningen med dessa morgon promenader, Kan säga att det är väldigt gott att sätta sig och äta en riktigt god frukost efteråt innan man besöker duschen. Tyvärr vet jag bara inte hur jag ska hinna allt detta morgon promenerande nu när skolan börjar, gillar ju att ligga i sängen och gå upp vid 05.00 för att ut och gå lockar ju inte speciellt mycket kan jag säga. Men det tar vi då, vi får väl gå på eftermiddagen eller kvällen, vi ska börja simma med det är otroligt vad mycket vi ska hinna med undrar lite om jag hinner gå i skolan? ;)
Idag ska jag vara duktig, det har jag bestämt. Jag ska läsa och jag ska läsa ordentligt, har redan gjort allt tråkiga morgon bestyr och fixat till mig, ungarna är i skolan och katten ute så det är bara att sätta igång. Så det är väl bäst jag gör det då. Tjingelingen.

Inga kommentarer: