29 augusti 2008

fredag 29/8

Ja då var det fredag igen, har stor städat hela huset både uppe och nere så nu är det ganska så okej här hemma, eller så okej det kan bli i ett slitet hus från 1970 talet. Vill så gärna sätta igång att renovera köket och ja allt är förberett men nu fattas bara pengarna då, så jäkla dyrt att låna nu så vi avvaktar lite :(.. Men det ska bli av det har jag bestämt det blir lite annat emellan bara som ett nytt klinkers golv i tvätt stugan, allt finns hemma så det är bara att sätta igång sen blir det ja jag vet ej faktiskt men nåt blir det säkert. Var ute på en Blogg som jag läser och hon hade gjort en sån rolig test, var självklart tvungen att göra det med.
Detta blev resultatet
Populära och känsliga, med enastående social kompetens. Utåtriktade och empatiska. Uppriktiga och ärliga i sin strävan att förstå hur andra mår. Tycker i allmänhet inte om att vara ensamma. Ser allt ur ett mänskligt perspektiv och ogillar objektiv analys. Mycket framgångsrika i att hantera relationsproblem och att leda debatter. Vill vara till nytta för andra och sätter troligen andras väl före sitt eget.

Karriärer som skulle kunna passa Lotta:

Lärare, konsulter, psykologer, socialarbetare, personalvetare, präster, affärsbiträden, säljare, HR-personal, direktörer, eventkoordinatorer, politiker, diplomater, skribenter, skådespelare, designers, hemmafruar/hemmamän, musiker.

Ja som ni ser finns lärare med så jag har gjort ett bra val tydligen ändå. Är kul att göra såna tester (ibland iallafall) för man får tänka till när man ska svara, tänka lite hur man uppfattar sig själv och hur man tror att andra uppfattar en. Det enda som jag inte håller med om är det att hålla debatter, nä det gillar jag inte vill inte vara den drivande i en offentlig samling med barn går det bra men inte vuxna. vi hade en sådan på högskolan i våras och jag trodde att jag skulle dö, for väldigt illa var den längsta lektion vi haft tror jag.Nä nu ska jag gå en sväng, fixa spelcafet och lite annat smått och gott, se om maken vill följa med. Tjingelingen :)

Inga kommentarer: