7 augusti 2008

ont om ord just nu :)

Har inte skrivit på ett par dar för det har inte hänt något speciellt tycker jag. Jag jobbar och det är omväxlande att arbeta med 6 åringar och uppåt när man annars är med 1-6 åringar. men det är så givande man får nått nytt varje dag att förundras över. Har regnat en hel del men det har det väl gjort överallt kan jag tänka mig, fast i dag blev det väldigt kvavt på eftermiddagen, trodde faktiskt att det skulle bli åska men an har det inte mullrat och det är väldigt kvavt ute, har precis gått en lång runda med min älskling, svettig värre kan jag säga.Skulle åkt in till Rix fm festivalen i Kalmar men det blir inte det nu, orkar inte, synd för det är nog mycket roligt där inne och det är en hel del bra artister som spelar. Tror eller vet att det är mycket folk som är där, men det är skönt att bara vara hemma och slappa. Ska boka biljetter till mumien i morgon om det finns några kvar.Ska kolla det nu så Tjingelingen :D

Inga kommentarer: