20 augusti 2008

En resa kanske ?


Tänk att få stiga ombord på ett plan och bara sticka iväg, inga måsten, inget tjat, inget hushållsarbete, bara lugn och ro. Får den känslan ibland när allt känns lite jobbigt, konstigt nog så är inget jobbigt just nu men iväg vill jag ändå, kanske bara få släppa allt. Är nervös inför skolan,ja jag vet att det är det som trycker mig men för det kan man ju vilja att bara försvinna. Denna dag har bara försvunnit vet faktiskt inte om jag gjort något nyttigt alls, jo då jag har faktiskt börjat att plugga, gick igenom det jag skulle läsa och kollade upp de andra tentorna, kommer ihåg mer än jag trodde, men det är nu det sen när jag sitter där i salen då försvinner allt, tyvärr. Det är tre goa tjejer i klassen som ska ha barn, en har fått och det blev en ur gullig liten kille, ett stort Grattis säger jag till dig U han är underbar. Nu är det bara två kvar som jag med spänning håller koll på webbisarna. Nä sonen är ute och fiskar, får verkligen hoppas att han inte kommer hem med någon fisk, vill inte ha nån. Hemsk mamma jag är eller hur. God natt på er :)

Inga kommentarer: