7 januari 2012

Vaknade dunderförkyld... IGEN........

Vaknade dunderförkyld... IGEN. Har faktiskt varit pigg nu i mellandagarna när jag varit ledig så man kan ju undra varför jag blir dålig så fort jag börjar jobba ??? men jag har startat upp en ny dos med Zinova så förhoppningsvis blir jag bättre. Idag hade mannen och jag planerat in att sticka bort till karlbergs och kolla in våra tapeter men det är ju stängt :/ Får ta det på måndag efter jobbet. Känns skönt att det börjar gå mot slutet med köksrenoveringen. Har ju hall och vardagsrum kvar men det kan man ta lite då och då, måste ju hinna att spara ihop lite pengar med ;) Dagen är lugn på alla sätt och vis, en promenad är inplanerad. S ska in till köpingen och fixa lite ärenden så då går vi. Sen funderar jag på att bädda ner mig i soffan och ta en film som sällskap. hatar att må dåligt, en rinnande näsa och nysa stup i kvarten :( hoppas ni får en underbar lördag, Kramizar

Inga kommentarer: