15 januari 2012

Så där härligt slö .....

Söndagseftermiddag och jag är så där härligt slö :D Sitter och spelar Wordfeud och har det allmänt väldigt bra. Dagen har tillbringats i Kalmar och i dotterns lägenhet. Vi har (el mannen har ;) borrat i härliga (not) betongväggar och satt upp hatthylla och lilla ( STORA) spegeln. Blev riktigt bra, måste erkänna att dottern har bra smak när det gäller inredning. Det kommer dock inte från min sida av generna ;) Jag är värdelös på att se hur saker och ting kan se ut eller hur det kommer att bli, jag saknar helt enkelt det där lilla extra :D men vad gör det finns ju så många andra som har det och de brukar snällt hjälpa till när jag ber. Vi han med en sväng till IKEA och idag var det mannen som vi fick dra efter oss, han skulle kolla på allt som fanns tror jag :/ Inte vi vana vid men vi passade på att provsitta nästan varenda soffa, kolla in alla badrums saker, tavlor, lampor ja vi hann med en hel del innan han ville vi skulle äta, så det blev köttbullar med sås och potatis ( barnportion). Sen lämnade vi dottern och begav oss hemåt till de två små manliga familjemedlem som var kvar hemma, en av dem blev väldigt glad när vi kom hem i allafall, den andra bara muttrade lite men men :) Så nu sitter jag här vid datorn och surfar runt och spelar Wordfeud och mår bra och det tänker jag fortsätta med. Ha det så gott Kramizar :D


Inga kommentarer: