13 januari 2012

Bakteria mot penicillin, vem tusan ska vinna ;)

Det pågår en hård strid inom mig, den gör mig alldeles snurrig. Bakterierna mot penicillinet och jag hoppas att penicillinet vinner ;) Svettas som en gr... men samtidigt kan jag frysa halvt ihjäl. Jobbigt att vara ,itt i mellan två så jobbiga saker men det går åt rätt håll det känner jag. Ingen huvudvärk idag och det är en underbar känsla, däremot har jag haft feber både i går och idag men jag ger inte upp för det. På måndag är det jag som ska till jobbet och sedan ska jag vara frisk resten av detta år. Har jag liksom bestämt ;) Däremot är jag depp för att jag inte kan vara i Kalmar och se de goa tjejerna ta sin examen idag kl 15.00 i Domkyrkan. Känns skit jobbigt för det är något jag sett fram emot väldigt länge men vad fasen gör jag ??? Menar har jag feber så kan jag ju inte ge mig ut, el kan kan jag väl men hur mår man sedan. Hoppas tjejerna förstår och tänker på dem gör jag :D. Själv har jag i sakta takt ( så där tre dagar ;) plockat ner julen och nu är den ute, jo det e klart har tre julgrupper kvar men de är så fina så varför slänga dem? De kan väl stå tills jag lyckas ha ihjäl dem åtminstone ;)
Fick ett annat roligt besked idag, en underbar familj som jag känner har numera blivit tre, i natt kom storken och ett litet gossebarn föddes :) Ett stort GRATTIS till er båda :D Minns än idag den där känslan av ett nyfött barn, hur små de är, hur de låter och den första ögonkontakten man fick. Det är kärlek :) Ska bli så underbart att få se underverket, väntar på bild på webbisar så snart så :) Annars idag ja jag vet inte riktigt vad jag ska göra, inga böcker att läsa, ingen tvätt, ingen disk, massor med styrk tvätt men NÄÄÄ ;) kanske måste börja fundera lite vad vi ska ha till middag, dagen tråkigaste sak att göra. Ingen inspiration alls, men mat måste vi ju ha så det är bara att gnugga geniknölarna och tänka efter lite ;) Ha det så gott kramizar :D

Inga kommentarer: