2 januari 2012

Nytt år och vardag igen.....

Vardag igen men det kändes bra, inte att kliva ur sängen kl 04.15 men sen på dagen när man slutade :) Skönt med en slö start. idag har jag träffat mina nya arbetskamrater och det kändes kanon, ska bli spännande att tillbringa våren med dessa tjejer och våra underbara barn :) När jag väl var hemma så hände det tyvärr inte så mycket, hamnade i soffan med mobilen ;) Vad tror ni att jag gjorde ? Mm självklart min nya drog som jag svurit över att inte börja med. Wordfeud så klart ;) Men samtidigt så lär man sig väldigt mycket nya konstiga ord som man inte hade en aning om att de fanns och att de som finns inte är godkända :/ men man får ett tålamod som heter duga och man svär långa ramsor ;) Men kul är det. kväll redan och en promenad är inplanerad men svart som natten ute men skam den som ger sig ut ska jag ;) Var rädda om er och tänk att visa det för era nära och kära man vet aldrig, Tänker på vår vän och hoppas att det går vägen :/


Inga kommentarer: