24 januari 2012

Och så var det vinter då

Och så var det vinter då :/. Lite i senaste laget för min del men vet att det alltid kommer, barnen jublar på jobbet och för deras skull kan jag glädjas åt det vita som kommer ner. Själv inser jag bara att det blir mer jobb, att skotta undan skiten. Ja ja man kan ju inget göra än att låta det vara som det är för trolla bort det kan jag ju inte ;) Var hos läkaren igår igen och det blev nytt penicillinet och fortsättning med Cortison spray och Renixin. Bara att gilla läget för någon gång så måste skiten ha värkt ut och jag blir frisk, det ser jag fram emot. Däremot har vi en elak bacill på jobbet, barnen får feber på löpande band, inte lika kul får hoppas det är snabbt övergående och våra troll ungar är tillbaka hos oss :D. Längtar till fredag då det är löning, fattar inte vart pengarna tar vägen och inte hur snabbt det blir tomt i skåpen men på fredag ska det handlas och ätas nåt gott :) Nu ska jag bara sätta mig och inte göra någonting alls, mannen bråkar med Canal Digital om våran ena tvillingbox, den vill inte funka så jag hoppas de kan fixa det. Ha det så gott :)


Inga kommentarer: